052-6869098
קריית השרון, נתניה
כל אמא חולמת על סבתא מטפלת כמו אינה!

כל אמא חולמת על סבתא מטפלת כמו אינה!

כל אימא חולמת שלתינוק שלה, תהיה איזו סבתא שמוכנה לטפל בו, ולעזור בגידול שלו. והיא יודעת יפה מאוד למה היא רוצה את זה.

פעם, כשסבתות לא יצאו מהבית ועשו קריירה, הדבר הכי טבעי בעולם היה, שהן יטפלו בנכדים.

זה ידוע, אין כמו אהבה והכלה של סבתא. סבתות מעריצות את הנכדים שלהם, אפילו יותר מאשר את הילדים שלהם, וזו אהבה כפולה ומכופלת, זה הנכד או הנכדה של הבן או הבת האהובים וזה אהבה פי שתיים !
סבתות משקיעות בנכדים שלהן, את כל הניסיון והוותק שיש להן. הן אף פעם לא טועות, כי הן ידועות, הן ניסו, יש להן מסקנות, הילדים היו שפן הניסיונות. והן מבינות, מזהות אצל תינוקות כל תחושה או אי-נוחות ומייד יודעות מה זה, והטיפול שלהן בתינוקות הרבה יותר מושקע ונכון מאשר כשהן היו אמהות צעירות, כשהן עדיין לא ידעו מספיק.

סבתא- אפילו ביחס לאימא, הרבה יותר מקבלת, מכילה, ואין לה שום תנאים להתמסרות טוטאלית לנכדים, כי הם בדרך כלל, בבתם עינם המעריצות של הסבתות והסבים.

זה לא אומר שלאמהות אין יכולת קבלה והכלה, אבל בעומס של החיים, אחרי יום עבודה, ריצות וטיפול בעוד ילדים, אין ספק שהסבתא, אף פעם אל תקטר, אף פעם לא תרשה לעצמה להתעצבן, אפילו טיפה- כי איך אפשר שלא ….לאכול, את התינוקות הקטנים, הצאצאים הממשיכים המתוקים האלה.

ובעידן בו הסבתות עושות קריירה, קשה לגרור אותן לתפקיד של סבתא-מטפלת, אפילו אם על המסך של הפלפון, במשרד ובכל חור בבית, יש תמונות של הנכדים, הסבתות של היום, ממהרות, רצות ורובן מה לעשות, לא רואות בטיפול בנכדים, קריירה שנייה.

וכיוון שסבתא מטפלת הוא ביטוי למטפלת טובה, ולא רק לנכדים שלה, אפשר להבין למה אמהות רבות, רוצות שרק אינה מהמשפחתון של אינה, תטפל בתינוק שלהן.

“היא מטפלת בבן שלי כאילו שהיא סבתא שלו”, אומרת יעל אימא של שון “ויש לה את כל מה שצריך כדי שתינוק יקבל כל מה שהוא צריך. כי היא מבינה, היא יודעת, היא מנוסה, והיא עושה את זה, סליחה, גם במקצועיות לפעמים הרבה יותר טובה ממני” מודה יעל “למשל, אני לא מצליחה להאכיל אותו, כמו שהיא מצליחה” אומרת ילד “בשבילי זה הילד הראשון, אצלה זה הילד ה-100 ויש לזה חשיבות גדולה מאוד בטיפול בתינוק. הניסיון שלה מנצח, אין כלל ספק”.

ומה אומרת על זה אינה. “עם אהבה סבתאית לתינוקות נולדים, ואני באמת אוהבת את כולם, כאילו שהם הנכדים שלי”.

ובגלל כל האהבה הטבעית הזו, יש רק דבר אחד שעליו אינה, לא מצליחה להתגבר. על הפרידה מתינוקות שגדלו וממשיכים הלאה. והיא רק מדברת על זה, וכבר יש לה דמעות בעיניים.
ממש סבתא אמיתית !

צור קשר

052-6869098
שבטי ישראל 7, נתניה (קריית השרון)
נגישות